Prezentációs tréning
Prezentációs tréning az egészségügyben közvetlenül érintettek – betegszervezeti képviselők, orvosok, kutatók, egyetemi oktatók – számára
Mitől lesz egy előadó magával ragadó, inspiráló?
Összetett folyamat ez, sok komponenssel, melyek között kiemelt szerepet játszik – főleg a betegszervezeti képviselők esetében – a történetmesélés. A történetek hatása és varázsa abban rejlik, hogy a személyes, emberi elemeket emelik be a professzionális egészségügyi kommunikációba (kongresszusi bemutatókba, országos vagy regionális kampányokba, médiaszereplésekbe).
A történetmesélés nem azonos a sztorizgatással! A profin elmesélt személyes történet:
- nagyon sokat tanít a betegségről, az egészségügy működéséről; nemcsak a napi nehézségeket teszi érthetővé és átélhetővé, hanem az összetett problémákat is;
- bizalmat ébreszt, kötődést és együttműködést alakít ki;
- motivál, inspirál.
A prezentációs-storytelling tréning során a betegszervezeti képviselők:
- megtanulják – motivációs trénerünk segítségével -, hogy hogyan küzdjék le félelmeiket, és vállalják személyes érintettségüket, érzéseiket a nyilvánosság előtt;
- elsajátítják a magával ragadó előadás technikáját, a professzionális történetmesélés elveit és eszközeit;
- megismerik – orvosszakértőink által – a nehéz, kritikus kommunikációs helyzetek típusait és az azokra adható professzionális válaszokat, reakciókat.
A fejlesztés eredményeként az résztvevők olyan eszköztárral fognak rendelkezni, amely a legkülönfélébb prezentációs és megbeszélési helyzetekben segíti majd őket, hogy átütő erővel, meggyőzően közvetítsék az általuk képviselt betegek céljait, érdekeit, értékeit.
Prezentációs tréning a gyógyszeripar felsővezetői számára
A tréning két napnyi interaktív élményt nyújt a résztvevőknek, kiragadva őket a megszokott életükből. A fejlesztés eredményeként:
- olyan prezentációkat fognak tartani, amelyek nemcsak információt, hanem inspirációt is nyújtanak a hallgatóságnak;
- önazonosabb, természetesebb, felszabadultabb − és ebből adódóan: magával ragadóbb – jelenléttel fognak prezentálni;
- olyan eszköztárral fognak rendelkezni, amely a legkülönfélébb prezentációs és megbeszélési helyzetekben segíti majd őket, hogy átütő erővel, meggyőzően közvetítsék a cég céljait, értékeit, eredményeit.
Mindez a tréner-tanácsadó értő támogatásával, bátorításával történik, aki mindvégig figyelembe veszi a résztvevők egyéni képességeit (lehetőségeit és határait), habitusát.
Prezentáció-készítés
Az előadónak nem kell designernek lennie ahhoz, hogy hatásosak és szépek legyenek a slide-jai.
Szolgáltatásunkat szimpózium-szervezők is igénybe vehetik, amennyiben azt szeretnék, hogy:
- az előadások vizuális megjelenése igényes, egységes és harmonikus legyen;
- az egymás után következő előadások tartalmilag is kiegészítsék egymást, és a szimpózium üzenete hangsúlyos, kristálytiszta legyen.
A vizuális megjelenítés mellett tehát szövegírási feladatokat is vállalunk.
Olyan gyönyörű és letisztult slide-sort adunk az ügyfél kezébe, amely illeszkedik a cég arculati világába, és azonnal használható akár egy szponzorált szimpóziumon is.
Felkészítés egy konkrét előadásra, prezentációra
Prezentációja, konferencia-előadása lesz a közeljövőben? Nem letudni akarja, mint egy kötelező feladatot, hanem alakítani szeretné vele a dolgok menetét? Változást szeretne elérni – gondolatokra, érzésekre és tettekre mozgósítva a hallgatóságát? Mi segítünk!
Melyek a felkészítés legfontosabb lépései?
1. Első egyeztetés
A tervezett előadás körülményeinek tisztázása, meghatározása: cél, főbb üzenetek, hallgatóság (száma, ismeretei, előzetes elvárásai), helyszín, a rendelkezésre álló technikai eszközök, az előadás során használt szoftver (Power Point, Prezi vagy Keynote)
2. Kidolgozás
Az előadás vázának felállítása: a használni kívánt előadás-technikai/prezentációs eszközök meghatározása, az előadás bevezetésének, befejezésének és fordulópontjainak kidolgozása
Kiemelt figyelmet kap: a történet kidolgozása az előadásban.
3. Gyakorlás, próba
Az előadás „finomhangolása”, a részletek pontosítása (a felkészülésnek ebbe a – végső − szakaszába tartozik például a taktikai szünetek beépítése az előadásba)